Tredje Januari. Återblickar 2012. Hösten och Vintern.

Hösten har varit omtumlande och helt fantastisk. Jag har lärt mig så otoligt mycket om livet, om det som varit och om det som är nu. Jag har fått följa min son från hans första andetag till att han nu sitter själv på golvet. Och det är så uppslukande och fantastiskt att inte mycket annat har rymts i mitt huvud. Jag har blivit mamma och jag har förlovat mig. Jag har förlorat och funnit vänner, blivit del av en annan verklighet, blivit vuxen. Det finns inga bilder i mitt galleri som kan beskriva den resan. 
 
Tino har firat sin första jul och sitt första nyår och det var väldigt mysigt. Nu har ett nytt år börjat. Ett år som kommer vara fullt av liv och framgång för oss. Säkert också många feltramp och snedsteg med men det kan inte annat än bli bra. 
 
God fortsättning önskar en trött men lycklig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0