Tjugonionde Januari. Iskonst.

 
Iskonst på Diamanten förskola. Jag blev så imponerad när jag gick förbi. Vilka påhittiga barn och vuxna!! Och vad fint det var. En färgklick i den gråa vintern.
 
Vilken månad det har varit! Mycket förändringar, mycket som hänt, både gott och sådant som gör väldigt ont. Men tiden flyger förbi och det går frammåt hela tiden. Tino har blivit så stor, snart kryper han vårt lilla bus. Men hur ska jag hinna med allt jag vill och samtidigt ha tid att stanna upp och njuta av det som sker nu??
 
Livspusslet läggs sagta men säkert. Bil, körkort, träning, besparingar. Mitt fotointresse halkar efter men kameran ligger i skötväkan och är i alla fall med ut. 
 
Skriver snart igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0