Sjätte Januari. Ny start.

I morgon är vi tillbaka i den trygga vardagen med allt vad det innebär. Återuppbyggande av struktur och rutiner. Båda mina pojkar är smått förvirrade av ledigheten som varit. Och jag är uppe i varv, sover dålig och känner mig rastlös och stökig. Därför ska det bli extra skönt att M återgår till arbetet och att Sensus åter igen öppnar. Även om jag nog kommer sakna M otroligt mycket på dagarna så känns det skönt att få en vardag igen, en säker ekonomi och en fast morgon och kvällsrutin. Veckorna går fort och helgerna blir mysigare och man ägnar konstigt nog mer tid tillsammans när man inte är med varandra hela tiden.

En söndag kväll som denna har vi ätit enkel mat och spelat Bingolotto. I hopp om att vinna en bil såklart. Men inga vinster denna gång. Nu nattar vi en envis bebis och ska förbereda oss för morgondagen.

Jag och Tino ska laga mat på sensus och på eftermiddagen ska jag till gymmet och flåsa. Längtar!

Sov gott där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0