Fjärde Januari 2013.

 
Den trasiga bilen var mer trasig än vi trodde. 15000 kommer det kosta att laga och det är pengar som inte finns. Jag sörjer och tänker så det knakar, hur vi ska lösa problemet. Ta lån, köpa ny bil etc. Jag hoppas att det dyker upp en löning..
 
Huvudsaken är att vi mår bra och året började ändå bra med att M blev återanstäld och börjar jobba igen på måndag. Jag får äran och förmånen att vara hemma med vår kärlek ett halvår till. Jag ska söka en svenska 2 kurs på distans och försöka hitta arbete till sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0