Tjugoandra December. Återblickar 2012. Våren.

 
 
En helg i Mars! Jag fick min nya kamera i födelsedags present av Martin och hans familj och en helg i Mars åkte jag till stockholm och hälsade på Emelie.
 
 
Jag färgade håret mörkt, hade en växande mage som jag kallade smulan och jag exprementerade med slutartid, blixt och ljus.
 
 
Det blev påsk och det blev vår och vi åkte till uppsala för att visa upp smulan. Krokusarna blommade och Jacko fick sig en lång lekstund i blöt mossig skog. 
 
 
Vår blev till försommar och jag gick långa promenader i Vrinneviskogen, lyssnade på markus krunegård, mänsklig värme och tänkte på hur livet skulle bli när smulan kom till världen. 
 
 
Valborg, fyrverkerier och en långpromenad med en nyfunnen vän. 
 
 
Känslorna svallade och promenaderna blev min vän mellan alla hormonstormar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0