Tionde December. Betong

 
 
Tiden flyger förbi och på några dagar sjönk temperaturen 24 grader och den regniga hösten förvandlades till ett fantastiskt vinterland. Det är redan mitten av december och andra advent har passerat oss. Tino blir snart 4 månader och jag kan inte förstå vart tiden tar vägen. Min lilla pojke!
 
Dagarna flyger förbi oss och vi hinner precis med att göra det vi ska innan klockan blir läggdags och det är dags att krypa ner under täcket. Men jag är lycklig och jag trivs med livet. Älskar min familj och litar på att det ordnar sig till det bästa för oss. På onsdag händer något stort! Och jag längtar som ett barn på julafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0