Artonde December. Glad badkille

 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, en sådan sötunge!!

2012-12-18 @ 21:33:01
URL: http://emelierut.blogg.se
Postat av: -

Herregud vilken fantastiskt söt liten bebis! Jag är så glad att allt går så bra för dig Debbie, det glädjer mig verkligen! Och det glädjer mig också att du fortfarande fotograferar, dina bilder är lika vackra som alltid. Ha en fin jul vidare, och gott nytt år! Jag önskar dig all lycka framöver!

Svar: Tack så hemskt mycket! Känner inte igen din mail adress?? Skriv gärna vem du är!:-)
Deborah Persson

2012-12-26 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


20-åring som bor med sin lilla familj i Norrköping. Har ett stort kreativt intresse inom konst och foto. Är även nybliven mamma till en liten son och drömmer om att en dag bli konditor.


RSS 2.0